Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok internetového obchodu www.leomax.sk

upravujúci reklamačné podmienky medzi prevádzkovateľom / predávajúcim a objednávateľom / kupujúcim (ďalej len "RP")

Úvodné ustanovenia.


1. Prevádzkovateľom (predávajúcim) v internetovom obchode LEOMAX je LEOMAX, s.r.o. / Silvia Turan , Lozornianska 1280, 900 51 Zohor.

2. Objednávateľom (kupujúcim) v internetovom obchode je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá odošle elektronický formulár s objednávkou tovaru (produktu/ov alebo služby/žieb).

3. Tento Reklamačný poriadok upravuje právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a objednávateľom, pri vybavovaní reklamácií, týkajúcich sa správnosti a kvality tovaru a služieb poskytovaných prevádzkovateľom.

4. Reklamáciou na účely tohto reklamačného poriadku sa rozumie objednávateľom uplatnené právo zo zodpovednosti za chyby tovaru alebo služieb poskytovaných objednávateľom, ktorým sa požaduje určitá náprava, alebo náhrada za chybné plnenie, resp. neplnenie predmetu zmluvy.


Postup vybavovania reklamácií.


1. V zmysle tohto RP, môže oprávnená osoba uplatniť reklamáciu osobne, písomne, alebo  elektronickou poštou.

2. Z reklamácie musí byť zrejmé najmä:
• kto reklamáciu podáva (meno, priezvisko, adresa trvalého pobytu),
• predmet reklamácie, prípadne čoho sa objednávateľ domáha,
• komu je reklamácia adresovaná,
• dátum podania reklamácie,
• podpis objednávateľa alebo podpis Oprávnenej osoby spolu s plnomocenstvom.

3. V prípade podania reklamácie elektronickou poštou, faxom alebo písomne Oprávnenou osobou v mene objednávateľa musí byť k reklamácii priložené plnomocenstvo na zastupovanie objednávateľa vo veci reklamácie.

4. Ak reklamácia neobsahuje náležitosti uvedené v bode 2. tohto článku bude považovaná za neoprávnenú.

5. Lehota na vybavenie reklamácie je najviac 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Objednávateľ vydá klientovi o vybavení reklamácie písomný doklad.

6. Uplatnením reklamácie sa rozumie deň uplatnenia reklamácie objednávateľom. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje:
• pri poštových zásielkách – deň doručenia reklamácie do podateľne sídla objednávateľa)
• pri osobnom doručení – dátum na kópii reklamácie, ktorým potvrdí objednávateľ doručenie
• pri doručení elektronickou poštou – deň doručenia elektronickej poštovej správy na adresu elektronickej pošty objednávateľa.

7. Pri viacnásobných preposlaniach zásielok (na druhý, tretí krát) z rôznych dôvodov, sa možnosť dobierky ruší a požadujeme platbu objednávky vopred.

8. Ostatné právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a objednávateľom výslovne neupravené týmto Reklamačným poriadkom sa budú riadiť príslušnými ustanoveniami jednotlivých zmlúv uzavretými medzi prevádzkovateľom a objednávateľom, príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky, a to v tomto poradí.

9. Objednávateľ je oprávnený tento Reklamačný poriadok z dôvodu zmien právnych predpisov a podnikateľského prostredia kedykoľvek meniť alebo dopĺňať. Objednávateľ určí zverejnením na svojej stránke aktuálne znenie Reklamačného poriadku.
 

LEOMAX, s.r.o. nezaručuje prebratie reklamovanej zásielky v odbernej lehote, ak nie je zaslaná na adresu Lozornianska 1280, 900 51, Zohor.

Tento RP nadobúda platnosť a účinnosť od 01.10.2015 a plne nahrádza predchádzajúci RP. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť RP aj bez predchádzajúceho upozornenia.

Hodnotenie obchodu

5,0 7 hodnotení

Lenka | 13.11.2024
👌🏼
Adela | 13.11.2024
👍
Michaela | 13.01.2025
Veľmi chválim rýchlosť obchodu pri príprave objednávky. 🙂 Tovar som objednala na obed, že sa v priebehu dňa pre neho zastavím na predajni a do hodiny bol tovar pripravený na vyzdvihnutie. Tak som hneď frčala pre to. Ďakujem krásne. 🙂
Sofia | 16.03.2025
Spokojne
Marcela A. | 07.02.2025
Rýchla, profesionálna a príjemná komunikácia, ochota :-)
Natalia Chaus | 16.12.2024
Super komunikácia, odpovedajú na každú otázku a všetko vysvetľujú! Vždy nájdu najefektívnejšie riešenie na akýkoľvek špecificky problém (napríklad akú korekčnú podložku treba vybrať pri krivosti koňa, aký vybrať podbrušník keď koník ma bruško a pod…). Mega spokojnosť, určite odporúčam!
Ovečka | 26.02.2025
Pridám recenziu na Herbacalm - skludnujuce bylinky, po nasadení bylinky zaucinkovali v 3 krmnych dávkach,,. Podávala som 3x 100 g , t.j. 300g spolu. Kôň bol kludnejsi,, manipulácia ľahšia. Bylinky som podávala ďalej, denne už len 100g a účinok už nebol tak viditeľný, ako na začiatku podávania. Odporúčam!